امام جمعه تبریز؛

برنامه‌های اقتصادی در اولویت استان باشد

1402/11/03 - 10:42 - کد خبر: 107355 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز بر لزوم اولویت‌دادن به طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی در استان تأکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با وی افزود: هر چند باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کنیم، اما استان‌ ما صنعتی است.
وی یادآوری کرد: استاندار فقید به مسائل اقتصادی توجه داشت و به سفرهای خارجی هیئت‌های اقتصادی استان و دیدار با سفرای کشورهای خارجی در ایران و سفرای کشورمان در خارج از ایران اهمیت ویژه‌ای می‌داد.
وی با بیان اینکه فعال‌بودن دیپلماسی اقتصادی از خصوصیات آقای خرم بود، ادامه داد: شهرک‌های صنعتی متعددی در استان داریم که نیازمند تلاش برای ساماندهی بیشتر هستند.
امام‌جمعه تبریز بیان کرد: خوشحالیم که یک نیروی جوان و بانشاط از مجموعه تشکیلات خدمتگزاری امام رضا (ع) به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان منصوب شده است.

استاندار آذربایجان شرقی: با کار جهادی برای توسعه استان می‌کوشیم

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار بر لزوم کار جهادی برای تسریع در توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد.
مالک رحمتی با بیا ن این که حضور حجت الاسلام آل هاشم در استان مایه خیر است، ادامه داد: امیدواریم با راهنمایی های شما برنامه‌های راهبردی را در خدمت شما پیش ببریم و در نشست با نمایندگان نیز بر این نکته تأکید شد.
وی یادآوری کرد: استاندار فقید بخش عمده‌ای از راه را سپری کرده‌اند و ما نیز این مسیر را باقوت ادامه می‌دهیم.
رحمتی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم اگر جایی نیز عقب‌ماندگی باشد با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی جبران کنیم.
روز یکشنبه با موافقت هیأت دولت مالک رحمتی به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی منصوب شد.
وی دانش‌آموختهٔ کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق و دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی در تهران است.
او از تیر تا بهمن سال ۱۴۰۲ به‌عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی فعّالیت می‌کرد و از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت.
انتهای پیام/
برنامه‌های اقتصادی در اولویت استان باشد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار