استاندار جدید در دیدار با نمایندگان استان در مجلس تاکید کرد:

پیگیری حل چالش های منابع آبی و زیست محیطی استان 

1402/11/03 - 07:51 - کد خبر: 107344 نسخه چاپی

نصر: اولین نشست صمیمانه مالک رحمتی، پس از انتصاب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی با نمایندگان استان  و معاون پارلمانی رئیس جمهور در بهارستان برگزار شد. 

به گزارش نصر، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، در نخستین روز مسئولیت خود، در نشستی صمیمانه که با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی و معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به گفت‌وگو درباره مسائل و مشکلات مربوط به استان پرداخت.
موضوعات مورد تاکید نمایندگان، در خصوص برگزاری با شکوه انتخابات و حضور حداکثری هم‌وطنان، پیگیری مشکلاتی چون کمبود منابع آبی و مسائل محیط‌زیستی بود.
 استاندار  جدید آذربایجان شرقی  نیز در این دیدار با بیان این که مسئولیت کنونی او باید در جهت خدمت بی‌منت و  افزایش رضایت‌ مردم باشد، بر رفع موانع  برسر راه  توسعه استان تاکید کرد. 
وی آذربایجان شرقی را استانی همواره تاریخ ساز و تمدن ساز دانست که لازم است برای دستیابی به اهداف و چشم‌انداز پیش‌بینی شده استان، مدیران و مسئولان با رعایت اتحاد و انسجام، پیگیر کارها و مسئولیت‌های محول شده باشند. 
  رحمتی که پیش از این، به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی و معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی شناخته می‌شد، اکنون جوان‌ترین استاندار کشور است.
 مالک رحمتی تاکنون کارنامه درخشانی را از مسئولیت‌های پیشین از خود برجای گذاشته است و توانسته اعتماد هیات دولت را جلب کند.
انتهای پیام/
پیگیری حل چالش های منابع آبی و زیست محیطی استان  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار