در تئاتر شهر برگزار شد: 

مستأجر جدید در تئاتر شهر تبریز 

1402/11/02 - 20:48 - کد خبر: 107336 نسخه چاپی

نصر: داستان «مستأجر جدید» در مورد مستاجری است که به جایی نو نقل مکان کرده است و با مشکلاتی مواجه می‌شود. نمایشنامه در نقد مدرنیته است و ابزاری که باید راحتی انسان مدرن را فراهم کند را باعث دردسر انسان می نماید.

به گزارش نصر، مراسم افتتاح نمایش «مستأجر جدید» روز دوشنبه ۲ بهمن ماه ساعت ۱۹ با حضور منصور حمیدی، استاد دانشگاه در پلاتو استاد صادقی تئاتر شهر تبریز برگزار شد. 
حسین اصل عبداللهی، کارگردان این نمایش  گفت: استاد حمیدی بانی آشنایی من با یونسکو بوده و ۲۵ سال پیش استاد بنده بودند و در همین راستا ایشان بنده را به متون ابزورد علاقه مند کردند. این نمایش سال ۹۰ یک بار به روی صحنه برده ام. در آن زمان با رویکردی متفاوت به آن پرداختیم و با استقبال خوبی هم روبرو شد.
حمیدی هم در ادامه ضمن تبریک اجرای این نمایش گفت: آقای عبداللهی از افتخارات تئاتر شهر و کشورمان هستند. ایشان شخصیتی روشنفکر و کار بلد هستند و تیمشان را بسیار حرفه ای برگزیده اند. معتقدم یونسکو، نویسنده ابزورد این متن، معنا باختگی خاص خودش را دارد و آن را به شکل محتوای قابل لمسی ارائه می‌کند.
گفتنی است، علی پوریان، یوسف اکبرزاده، جلال خاکزاد و زحل زاد حیدر بازیگران این نمایش، حسین اصل عبداللهی را همراهی می کنند. علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت ebilit.com مراجعه کنند. 
انتهای پیام/
مستأجر جدید در تئاتر شهر تبریز  فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار