تساوی پُرگل تراکتور در نخستین دیدار تدارکاتی

1402/11/02 - 15:54 - کد خبر: 107316 نسخه چاپی

نصر: دیدار تدارکاتی دو تیم تراکتور ایران و وایله دانمارک با تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

به گزارش نصر، شاگردان خمز در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی آنتالیای ترکیه، از ساعت ۱۲ امروز - دوشنبه ۲ بهمن - به مصاف تیم وایله دانمارک رفتند.

ترکیب تراکتور: 
حسین پورحمیدی، مهدی شیری (سیامک نعمتی)، سید محمد حسینی (محمد آقاجان‌پور)، عارف آقاسی (میلاد کر)، محمد نادری (سعید کریم آذر)، گوستاوو (سجاد آشوری)، صفا هادی (امیرحسین حسین‌زاده)، ریکاردو آلوز (صفا هادی)، سید مهدی حسینی (محمدرضا شکیب خو)، مهدی هاشم‌نژاد (امیررضا جدی) و مهدی عبدی (رومل کیوتو)
تراکتور در نیمه نخست بازی بی‌نقص و تهاجمی به نمایش گذاشت و علاوه بر گلی که مهدی عبدی روی پاس نادری به ثمر رساند، تراکتور فرصت‌های گلزنی دیگری هم داشت. مهدی هاشم‌نژاد وینگر ریز نقش تیم در یکی از صحنه‌ها پس از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، ضربه خوبی به سمت دروازه زد که توپ به تیر اصابت کرد.
تراکتور در ابتدای نیمه دوم توسط سید مهدی حسینی روی پاس امیرحسین حسین‌زاده به گل دوم دست یافت. 
خمز در ادامه بازیکنان جوانش را در پست‌های مختلف محک زد و رقیب دانمارکی هم روی شوت از راه دور و ضربه کرنر به دو گل دست یافت. 
تراکتور در ادامه بار دیگر با شوت حسینی روی پاس صفا هادی به گل سوم رسید و کنترل بازی را هم در دست گرفت تا اینکه رقیب دانمارکی در ثانیه پایانی بازی با استفاده از شلوغی داخل محوطه گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کرد.
انتهای پیام/
تساوی پُرگل تراکتور در نخستین دیدار تدارکاتی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار