امام جمعه تبریز:

اصل مشارکت، مهمترین موضوع در زمینه انتخابات

1402/11/01 - 20:16 - کد خبر: 107247 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مهمترین موضوع در زمینه انتخابات را اصل مشارکت دانست.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در نشست مجمع استادیاران بسیج استان با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت نظام را افزایش می‌دهد تأکید کرد: انتخابات پرشکوه قدرت و امنیت برای نظام به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ضرورت تلاش همه نهاد‌ها و مسئولان دولتی و حاکمیتی برای تحقق انتخابات پرشور تصریح کرد: دشمن برای کمرنگ شدن این انتخابات بسیج شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره کرد و دولت، دستگاه‌های خدمات‌رسان، وزارت کشور و هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان و هیأت‌های نظارت را از مخاطبان اصلی رهبری درباره پرشور برگزار شدن انتخابات بیان کرد.
وی افزود: نهاد‌های امنیتی، افرادی که توهم مشارکت پایین مردم در انتخابات را دارند، افرادی که راهبرد‌های ناامیدی مردم از صندوق‌های رای را پیگیری می‌کنند و نیز تحریم‌کنندگان یا تضعیف‌کنندگان انتخابات دیگر مخاطبان مقام معظم رهبری هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: احزاب و جریان‌های سیاسی، فعالان اجتماعی، رسانه‌های رسمی کشور از جمله رسانه ملی و مبلغان و تریبون‌داران نیز می‌توانند به مشارکت حداکثری مردم و ایجاد شور انتخاباتی در جامعه کمک کنند.
در این جلسه، بر جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت شبکه تربیتی بسیج در مناطق مختلف استان برای جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ارائه شاخصه‌های نمایندگان اصلح تأکید و عملکرد و برنامه‌های انتخاباتی این شبکه مردمی در استان بررسی شد.
انتهای پیام/
اصل مشارکت، مهمترین موضوع در زمینه انتخابات نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار