در آیین دریافت استوارنامه سفیر جدید نیکاراگوئه؛

رئیس جمهور: مواضع نیکاراگوئه نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه غزه حق‌خواهانه است

1402/11/01 - 16:14 - کد خبر: 107229 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمهور روابط ایران و نیکاراگوئه را فراتر از روابط سیاسی متعارف خواند و گفت: مواضع نیکاراگوئه نسبت به مسائل بین‌المللی از جمله جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان غزه انسان‌دوستانه، عدالت‌طلبانه و حق‌خواهانه است.

به گزارش نصر، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه آقای «رامون آلبرتو مونکادا کولیندرس» سفیر جدید نیکاراگوئه، روابط دو کشور را فراتر از روابط سیاسی متعارف توصیف و تصریح کرد: مواضع نیکاراگوئه نسبت به مسائل بین‌المللی از جمله جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان غزه انسان‌دوستانه، عدالت‌طلبانه و حق‌خواهانه است و اگر دیگر کشورها نیز چنین مواضعی داشتند، رژیم صهیونیستی و حامیان او جرأت ارتکاب چنین جنایاتی علیه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین را نداشتند.
رئیس جمهور پیگیری اجرای کامل توافقات سفر خود به نیکاراگوئه از سوی سفیر این کشور و مقامات مربوطه در دو کشور را ضروری خواند.
سفیر نیکاراگوئه: ایران و نیکاراگوئه در مسیر تعمیق و تقویت روابط در حوزه‌های مختلف قرار دارند
«رامون آلبرتو مونکادا کولیندرس» سفیر نیکاراگوئه نیز در این دیدار با بیان اینکه دو کشور در مسیر تعمیق و تقویت بیش از پیش روابط با یکدیگر در حوزه‌های مختلف قرار دارند، افزود: دولت و ملت نیکاراگوئه همبستگی خود را با ملت و دولت ایران در قبال حملات تروریستی در شهر کرمان ابراز داشته و می‌دارند.
انتهای پیام/ 
 
رئیس جمهور: مواضع نیکاراگوئه نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه غزه حق‌خواهانه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار