خبر/

کشف بیش از ۲۷۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در آذرشهر

1402/11/01 - 14:48 - کد خبر: 107223 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذرشهر از کشف تعداد ۲۷۴ هزار و یکصد نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ محمد نعمتی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش و توزیع سیگار خارجی قاچاق در یکی از مناطق حوزه استخفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران با اقدامات علمی و پلیسی، خودرو پژو ۴۰۵ اعلامی را شناسایی و پس از هماهنگی با نماینده دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو این تعداد سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.
نعمتی با اعلام اینکه ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان، پنج میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی در کشور است و از مردم درخواست داریم هرگونه اطلاعات و اخبار در این مورد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
راه های ارتباطی جنوب آذربایجان شرقی به دلیل واقع شدن در کریدور ( راهگذر ) مرکز به غرب و شمال غرب کشور، از مسیرهای مورد علاقه قاچاقچیان برای انتقال کالای قاچاق است.
شهرستان آذرشهر در ۵۴ کیلومتری جنوب غرب تبریز واقع است.
انتهای پیام/
کشف بیش از ۲۷۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در آذرشهر خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار