وزیر کشور:

استاندار آذربایجان شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت

1402/11/01 - 11:17 - کد خبر: 107201 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور گفت: استاندار فقید آذربایجان شرقی استانداری با صلابت و با قدرت و استوار بود که با تدبیر و خلاقیت و نگاه بلند برای پیشرفت استان لحظه ای درنگ نکرد.

به گزارش نصر، « احمد وحیدی » روز یکشنبه در آئین تشییع «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی در تبریز عروج شهادت گونه مهاجر الی الله را خدمت مردم و نیروهای مسلح تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: وی بسیار پایدار در ایمان خود بود و از۱۲سالگی وارد میدان مبارزات شد.
وی ادامه داد عابدین خرم برای دین خدا و دفاع از اسلام مرزی برای خود قابل نبود و برای این کار تاملی نداشت.
وزیر کشور با بیان اینکه استاندار فقید آذربایجان شرقی در استانداری نیز بار سنگینی را قبول کرد و از اموال و انفس خود گذشت، افزود: وی جانباز ۵۰ درصدی بود و هیچ گاه عقب ننشست.
وی ادامه داد: خرم در تمام عمر خود در حال مجاهدت بود و در سردشت شیمیایی شد که عامل اصلی رحلتش شد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: وی با تسلط وارد فضای کاری می شد و استانداری دلسوزی بود که فقدانش برای همه ما تاسف بار است.
وحیدی با اشاره به اینکه عابدین خرم در امور امنیتی مقتدر، در امور اقتصادی و اجتماعی کاربلد بود و بسیار ساده زیست بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به ررمندگان عاشورایی می بالد و حضور مردم نشانه ارتباط قوی بین مردم و دولت است.
احمد وحیدی وزیر محترم کشور امروز همچنین حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در منزل زنده یاد زین العابدین خرّم استاندار فقید و جهادی آذربایجان شرقی حضور یافت و به خانواده مرحوم تسلیت گفت.
مراسم تشییع استاندار فقید آذربایجان شرقی باحضور باشکوه اقشار مختلف مردم استان برگزار شد.
عابدین خرم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا روز شنبه ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام/
 استاندار آذربایجان شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار