سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی؛

مردم آذربایجان شرقی، 19 بهمن مهمان لاله‌ها می‌شوند

1402/10/30 - 22:12 - کد خبر: 107179 نسخه چاپی

نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر و در 19 بهمن، مردم استان در مهمانی10 هزار لالۀ گلگون کفن آذربایجان شرقی در سراسر گلزارهای شهری و روستایی شهدای استان شرکت و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق می‌کنند.

به گزارش نصر، «علی اکبر سلمانی» در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: مراسم مهمانی لاله ها در تبریز، بعدازظهر پنجشنبه، 19 بهمن 1402 با محوریت گلزار شهدای وادی رحمت به انجام می‌رسد ضمن اینکه ساعت 10:30 صبح همان روز با برگزاری مراسم جداگانه ای در آرامستان ارامنه تبریز، از مقام شهدای ادیان توحیدی به ویژه شهدای مسیحی تجلیل بعمل خواهد آمد. 
وی از عموم مردم شهیدپرور استان دعوت کرد با حضور گسترده و پرشور در مراسم «مهمانی لاله‌ها» ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران در مزار شهدای سراسر استان هم به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعویض می‌شود. با انجام این برنامۀ ارزشمند، یادآوری می شود که اهتزاز پرچم ها، به برکت خون شهداست.
وی ادامه داد: پرچم های جمهوری اسلامی ایران بر مزار شهدا نشان می دهد که برای عزت کشورمان، ایثارگران بسیاری که اغلب آنها جوان بودند، جانفشانی کردند و بر همین اساس می توان از مزارهای شهدا به عنوان مظاهر سربلندی و عزت ملی نام برد.
به گفته سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، آذین‌بندی و فضاسازی محوطۀ ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان ها، نواختن زنگ انقلاب و ایثار در مدارس شاهد، برگزاری همایش کشوری نیمکت های سوخته با یاد شهدای بمباران مدارس میانه، اجرای طرح پایش سلامت والدین بزرگوار شهدا و جانبازان سرافراز، ویزیت رایگان مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانیِ وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، طراحی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب رئوس برنامه‌های دیگری است که به مناسبت دهه فجر اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
مردم آذربایجان شرقی، 19 بهمن مهمان لاله‌ها می‌شوند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار