رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

ملی‌پوش اردبیلی ورزش‌های الکترونیکی بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شد

1398/10/09 - 12:00 - کد خبر: 10717 نسخه چاپی

نصر: ملی‌پوش اردبیلی ورزش‌های الکترونیکی که از بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی امتناع ورزیده بود، بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل امروز در آیین تجلیل از این ملی‌پوش گفت: برغم گذشت چندین سال پرچم عزت ایران اسلامی توسط جوانان نسل سوم انقلاب برافراشته نگهداشته شده و افرادی مانند مهران احمدی با غلبه بر نفس و با تصمیم قاطعانه از عزت و شرف خود جانانه دفاع کرده و به ملت ایران نیز شرف داده و به نماد افتخار کشور تبدیل شده‌اند.
اسحق رسولی افزود: بین نسل جوان افرادی وجود دارند که نه‌ تنها پیشنهاد پناهندگی در کشورهای غربی را رد کرده‌اند بلکه در اوج بصیرت از منافع مادی مسابقه نیز دست کشیده و به اختیار خود از مسابقه با نماینده رژیم غاصب اسراییل امتناع می‌کنند.
وی اظهارداشت: از این ملی‌پوش به عنوان یک سرمایه ارزشی، باشرف، باعزت و الگو برای نسل جدید دعوت کرده‌ایم که بورسیه دانشگاه شود تا با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی ورزش‌های الکترونیکی را نیز به‌صورت حرفه‌ای ادامه دهد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: برای هر فردی که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کند از دست دادن سکوی قهرمانی بسیار سخت است اما وقتی به‌دلیل دفاع از ملت مظلوم و در مقابل رژیم کثیف و کودک‌کش اتفاق می‌افتد، شیرینی خاصی دارد که باعث سربلندی و فخر ملت ایران شده به ملت مظلوم و مسلمان فلسطین روحیه می‌دهد.
رسولی افزود: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را عوض کرد و با تداوم این انقلاب بصیرت و غیرت مثال‌زدنی در ملت ایران به وجود آمد که در تاریخ مشاهده نشده است.
مهران احمدی بازیکن اردبیلی رشته TEKKEN۷، در مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک - سئول ۲۰۱۹  از مسابقه با حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع کرد.
انتهای پیام/
ملی‌پوش اردبیلی ورزش‌های الکترونیکی بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار