سازمان وظیفه عمومی فراجا خبر داد:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ۱۴۰۲

1402/10/30 - 10:44 - کد خبر: 107123 نسخه چاپی

نصر: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

به گزارش نصر، سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
این دسته از مشمولان باید روز یکشنبه یکم بهمن ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ۱۴۰۲ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار