گزارش اختصاصی نصر |

فوت راننده شهرداری در سکوت خبری

1402/10/29 - 22:54 - کد خبر: 107102 نسخه چاپی

نصر: راننده کامیون محلول پاش شهرداری منطقه سه تبریز پس از ده روز بستری در بیمارستان بدون هیچگونه اعتنایی از سوی مسئولین شهرداری، جان خود را از دست داد.

به گزارش نصر، برخلاف سال های گذشته که تبریز در بسیار از روز های فصل زمستان برف های سنگینی تجربه می کرد، امسال همین بارش کم برف روز تلخی را برای یک خانواده تبریزی ساخت  و یک راننده شهرداری در یک حادثه تلخ و در بی اعتنایی مسئولین شهرداری جان خود را از دست داد.
صبح روز شانزدهم دی ماه بود که راننده کامیون محلول پاش شهرداری منطقه سه تبریز به دلیل نبود کارگر کمکی در هوای برفی از کامیون خود پیاده شده و پس از باز کردن فلکه محلول پاش ناگهان کامیون اقدام به حرکت می کند که راننده این خودرو هنگام تلاش برای متوقف کردن کامیون سُر خورده و زیر لاستیک ماشین خود می ماند که همین اتفاق موجب شد تا پس از ده روز بستری در بیمارستان امام رضا این راننده ۵۹ ساله شهرداری در سایه بی توجهی و عدم دلجویی مسئولان شهرداری منطقه سه تبریز فوت می کند.
یکی از همکاران رسول فلاحی، راننده فوت شده در حین ماموریت در گفتگو با نصر در خصوص این حادثه گفت: این حادثه در حالی مقابل دفتر شهرداری اتفاق افتاد که هیچکدام از مسئولان شهرداری در زمان بستری این راننده در بیمارستان به وی سر نزدند و حتی با خانواده اش هم تماسی نگرفتند و پس از ده روز در مظلومیت جانش را از دست داد.
وی افزود: حتی در مجلس ترحیم رسول فلاحی هیچکس از شهرداری حضور نیافته بود و با وجود اطلاع شهردار منطقه از این حادثه یک پیام تسلیتی هم به خانواده اش ارسال نشد که موجب ناراحتی خانواده مرحوم از مسئولان شهرداری شده بود.
همکار راننده فوت شده در حادثه از عدم پرداخت حقوق هم گلایه کرده و اظهار داشت؛ متاسفانه راننده فوت شده و کارگران این منطقه چند وقتی بود که حتی ریالی حقوق هم دریافت نکرده بودند ‌و بدون حقوق در حالت آماده باش قرار داشتند.
در ادامه یکی از بستگان رسول فلاحی نیز در گفتگو با خبرنگار نصر با گلایه از شهردار و مسئولان شهرداری منطقه سه بیان داشت: متاسفانه این اتفاق برای شهرداری مهم نبوده و حتی برای تسلی خاطر خانواده تماسی هم گرفته نشد.
وی افزود: رسول فلاحی سال ها بود که در شهرداری مشغول به کار بوده و در ماه های اخیر بدون دریافت مطالبات خود به کارش ادامه می داد که بازهم با این شرایط کسی پیگیر احوالش نبود و در بی خبری کامل به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/
فوت راننده شهرداری در سکوت خبری حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار