در قالب طرح جوانی جمعیت انجام شد؛

واگذاری زمین به بیش از یک‌هزار نفر در آذربایجان شرقی

1402/10/28 - 22:02 - کد خبر: 107069 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از واگذاری زمین برای یک هزار و ۱۵۰ نفر در قالب جوانی جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش نصر، سید احمد موسوی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان بستان آباد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در استان پنج هزار و ۳۳۳ نفر متقاضی واجد شرایط برای دریافت زمین در قالب جوانی جمعیت داشتیم، افزود: با برنامه ریزی های بین بخشی و همراهی دستگاه های مربوطه تلاش می کنیم تا پایان سال جاری به یکهزار نفر دیگر زمین واگذار کنیم.
وی واجدین شرایط اخذ زمین در طرح نهضت ملی مسکن را ۴۹ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد برای ۲۵ هزار نفر تخصیص پروژه انجام شده است.
موسوی پنجره الحاق اراضی به شهر در قالب نهضت ملی مسکن را فرصتی برای توسعه شهری و تخصیص زمین برای متقاضیان عنوان کرد و از شهرداران خواست تا از این موقعیت به نفع مردم شهرهای خود بهره ببرند.

مشکل زمین برای متقاضیان مسکن در بستان آباد وجود ندارد
علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آباد هم، با بیان اینکه در این شهرستان ۸۰ هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان مسکن شناسایی شده است، افزود: مشکل زمین در این شهرستان برای ساخت مسکن نداریم.
وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۳۰۵ نفر واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند، افزود: برای ۷۲ نفر پروژه تحویل شده است و تا آخر سال برای همه متقاضیان زمین واگذار خواهد شد.
توری همچنین با اشاره به اینکه سرریز جمعیتی کلان شهر تبریز در سالهای اخیر به سمت شهرستان بستان آباد بوده است، افزود: بعد از اختصاص زمین برای متقاضیان شهرستان بستان آباد آمادگی پذیرش سرریز جمعیتی استان به این شهرستان، با احداث شهرک های جدید را داریم.
 انتهای پیام/
واگذاری زمین به بیش از یک‌هزار نفر در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار