رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خبر داد:

ویژه برنامه «تب غزه»، فرصتی برای همبستگی تبریز با خواهرخوانده مظلوم

1402/10/28 - 16:08 - کد خبر: 107057 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: ویژه برنامه تب غزه، فرصتی برای همبستگی تبریز با شهر خواهرخوانده مظلوم خود خواهد بود.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی اظهار داشت: این روز یادآور همه مقاومت هایی است که طی سالها و دهه ها برای پاسداری از میراث خون شهدای فلسطین شکل گرفت، تلاش می کنیم یاد حماسه ماندگار طوفان الاقصی را زنده نگاه داریم.
وی افزود: روز شنبه، ۳۰ ام دی ماه، و همزمان با روز غزه، ویژه برنامه ای با محوریت پاسداشت شهدای غزه و با عنوان "تب غزه"، ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همه خوانی سرود سوف نبقی، شعرخوانی شاعران، سخنرانی دبیر مجمع فلسطین و محمدعلی جعفری نویسنده برتر کشوری با محوریت خواهر خواندگی تبریز و غزه از جمله بخش های این برنامه است.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: همچنین، رونمایی از اولین نرم افزار هوش مصنوعی مقاومت، اجرای گروه سرود، رونمایی نقاشی تولید اثر در زمان اجرای همایش، رجز خوانی مداح حاج مهدی محرمی و اجرای تئاتر با محوریت غزه از دیگر بخش های این برنامه است.
نصیربیگی با دعوت از عموم شهروندان برای حضور دراین مراسم خاطر نشان کرد: امید است که این برنامه فرصتی برای همدلی مناسب میان شهروندان تبریزی با مردم مظلوم غزه را فراهم سازد و تصویری از انزجار جهانی از صهیونیسم را به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/
ویژه برنامه «تب غزه»، فرصتی برای همبستگی تبریز با خواهرخوانده مظلوم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار