مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اعلام کرد:

پروژه‌های جدید تبریز فرصتی برای سرمایه‌گذاران

1402/10/28 - 15:27 - کد خبر: 107052 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز، پروژه‌های جدید مدیریت شهری تبریز را فرصتی نو و بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد.

به گزارش نصر، رضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری همایش علمی و در کنار آن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تبریز باعث شده است سرمایه‌گذاران بیشتر از گذشته به پروژه‌های سرمایه‌گذاری رغبت نشان دهند.
وی افزود: در راستای برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز، فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری تبریز در قالب بسته‌های مشخص و برنامه‌ریزی شده در دفترچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز تدوین و منتشر شد.
وی تاکید کرد: پروژه‌های معرفی شده در دفترچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری طرح و در حال تکمیل است و سازمان سرمایه‌گذاری از پیشنهادات سرمایه‌گذاران استقبال می ‌کند. 
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز عنوان کرد: پروژه‌های جدید و ایجاد موقعیت‌های تازه شغلی، اقتصادی، خدماتی، تفریحی فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران مهیا می‌کنند و مدیریت شهری تبریز درصدد به کارگیری از این ظرفیت‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: براین اساس سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری می‌توانند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز استفاده کنند.
تجلیل از قاری نونهال در چهل و پنجمین قرار خدمت شهرداری تبریز
شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری، از امیرعطا ایزدخواه قاری نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد.
این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی انجام می‌گیرد و هم چنین طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، تمامی مناطق ملزم هستند در مراسمات از پخش قرآن صوتی خودداری کرده و از ظرفیت قاریان استفاده کنند.
شهردار تبریز در رویکرد جدید فرهنگی و به منظور حمایت از برنامه‌های ترویج و اشاعه تلاوت قرآن کریم و تجلیل از قاریان آیات الهی بر تلاوت زنده قرآن در جلسات مدیریت شهری تاکید دارد.
بر همین اساس در پنجمین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱۰، یعقوب هوشیار از قاری نونهال قرآن مجید، امیرعطا ایزدخواه تجلیل به عمل آورد.
آخرین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با تمرکز بر پیگیری مصوبات قرارهای خدمت قبلی و رفع مشکلات موجود و همچنین موضوع ناحیه محوری و گزارش عملکرد نواحی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
پروژه‌های جدید تبریز فرصتی برای سرمایه‌گذاران خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار