معاون فنی سازمان اورژانس کشور خبر داد:

اجرای برنامه تخلیه انبوه مصدومان در فرودگاه‌ های کشور

1402/10/28 - 13:14 - کد خبر: 107033 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، از تهیه برنامه تخلیه انبوه مصدومان و مجروحان در تمامی فرودگاه‌ های کشور خبر داد.

به گزارش نصر، محمد سرور، در همایش معاونان فنی و عملیات مراکز اورژانس پیش بیمارستانی کشور که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، از برگزاری پویش نظافت و آراستگی پایگاه‌ها و آمبولانس‌های اورژانس از اول اسفند خبر داد و اظهار داشت: پویش نظافت و آراستگی پایگاه‌ها و آمبولانس‌های اورژانس، توسط نیروهای اورژانس و بدون هیچ هزینه‌ای انجام می‌شود چراکه پایگاه اورژانس همانند منزل شخصی آنها است و نیروها ساعات زیادی در این پایگاه‌ها حضور دارند.
وی افزود: این پویش در اورژانس تهران و تبریز به صورت خلاقانه اجرا شد و آثار بسیار خوبی نیز داشته و در ارزیابی‌های ایام عید نوروز نیز یکی از شاخص‌های تیم‌های نظارت و بازرسی سازمان اورژانس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه برای اولین بار شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با حضور رئیس جمهور و ۹ تن از وزرای دولت، مصوبات بسیار خوبی در مورد توسعه خدمات اورژانس داشت، گفت: علاوه بر پیگیری اجرای این مصوبات، برنامه آمایش سرزمینی در قالب برنامه هفتم توسعه برای بررسی نیازها در حوزه اورژانس بانوان، هوایی، دریایی، خدمت رسانی در جزایر و چیدمان آمبولانس‌ها در حال تدوین است.
سرور بر لزوم بازتعریف برنامه‌های خدمت رسانی در مخاطرات جدید منطقه‌ای تاکید و تصریح کرد: برنامه تخلیه انبوه مصدومان و مجروحان در تمامی فرودگاه‌های کشور در حال تهیه است و تا ۶ ماه اول سال آینده این برنامه برای تمامی فرودگاه‌ها اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/
اجرای برنامه تخلیه انبوه مصدومان در فرودگاه‌ های کشور خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار