فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

۴۰ فقره سرقت در پرونده سارق اماکن خصوصی در جلفا

1402/10/28 - 12:27 - کد خبر: 107027 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در شهر جلفا، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، خودرویی که در سرقت‌ها به کار برده می‌شد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در یکی از خیابان‌های جلفا متوقف و راننده آن دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و در مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی در شهرستان جلفا اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا یک نفر مالخر هم دستگیر شد،از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در میانه
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و پلمب ۶ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسن رفیعی در جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت عمومی و همچنین با عنایت به مطالبات و درخواست شهروندان، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در دستورکار قرار دادند.
وی تشریح کرد: در راستای اجرای طرح، ماموران ضمن بازدید و ارزیابی فعالیت های بیش از ۱۹ واحد صنفی، ۶واحد صنفی متخلف را به علت عدم رعایت قوانین و تکرار تخلفات و نادیده گرفتن تذکرات قبلی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده و به ۱۲ واحد صنفی دیگر اخطار کتبی و تذکر لازم دادند.
وی با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی بخصوص عدم رعایت شئونات و قوانین، موضوع را به مرکز ۱۱۰ پلیس اطلاع نمایند. 

کشف سه تُن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه 
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف سه تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد. 
سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پلیس آگاهی در حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۵ کیسه ۴۰ کیلویی جمعاً به وزن سه تن آرد خارج از شبکه توزیع که فاقد هرگونه مدارک مثبت بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالا را ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اذعان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستورکار پلیس این شهرستان قرار دارد.
وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
۴۰ فقره سرقت در پرونده سارق اماکن خصوصی در جلفا خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار