مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد:

کشف و ضبط دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز و خسروشهر

1402/10/28 - 11:52 - کد خبر: 107020 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کشف و ضبط ۲۲ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز و خسروشهر خبر داد.

به گزارش نصر، حسامی با بیان اینکه فعالیت دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود اظهار کرد: به منظور مقابله با این موضوع شرکت اقدامات قابل توجهی را انجام می‌دهد، اما مشارکت مردمی یکی از راهکار‌های اساسی پیشگیری از فعالیت این مراکز بوده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ گزارش دهند.
وی ادامه داد: با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر تبریز و خسروشهر پس از مکاتبات و کسب دستورات اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مراکز انجام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه با تلاش همکاران ۲۲ دستگاه استخراج رمز ارز با توان مصرفی ۱۷۰ کیلووات کشف و ضبط شد افزود: از مجموع دستگاه‌های جمع آوری شده ۶ مورد توسط واحد برق‌های غیرمجاز شرکت با همکاری دفتر حراست و امور محرمانه شرکت در محدوده امور باغمیشه و پنج دستگاه دیگر با همکاری پلیس امنیت اقتصادی در محدوده امور روشنایی تبریز کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: همچنین ۱۱ دستگاه استخراج رمز ارز دیگر با همکاری مدیریت برق خسرو شهر و کلانتری در جاده تازه کند کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/
کشف و ضبط دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز و خسروشهر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار