مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران:

هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست

1402/10/27 - 17:10 - کد خبر: 106991 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور وجود ندارد و در سه روز گذشته نیز ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی به‌صورت ویژه در مناطق پربارش کشور توزیع شده است.

به‌ گزارش نصر، جعفر سالاری‌نسب در این باره توضیح داد: افزون بر سوخت ذخیره‌سازی‌شده در تابستان، تنها در سه روز گذشته (۲۳، ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه) با توجه به برودت هوای کشور و افزایش بارش‌ها در بسیاری از نقاط، ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق شمال و شمال غرب کشور شامل اردبیل، میاندوآب، آذربایجان شرقی، کردستان، ارومیه، گیلان، زنجان، همدان، کرمانشاه و چالوس به‌صورت ویژه توزیع شده است.
وی تأکید کرد: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی شامل نفت سفید و نفت‌گاز، امسال نیز مانند سال‌های گذشته با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، از مردادماه در فروشندگی‌های روستایی سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریورماه تکمیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد: فرآورده‌های نفتی برخی مناطق کشور که با کاهش دمای هوا و بارش‌های بیشتری روبه‌رو بودند، با وجود برفگیر بودن جاده‌ها و حمل‌ونقل سخت نفتکش‌ها به نحو احسن تأمین شده است.
طبق اعلام وزارت نفت، سالاری‌نسب با تأکید بر کامل بودن مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت در همه مناطق به‌ویژه مناطق سردسیر کشور گفت: خوشبختانه با وجود کاهش محسوس دما در روزهای گذشته به مشکلی برنخوردیم و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت وجود ندارد.
انتهای پیام/
هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار