رئیس پلیس راه آذربایجان‌ شرقی اعلام کرد:

محورهای اهر - ورزقان و اهر - هوراند مسدود شد

1402/10/26 - 23:33 - کد خبر: 106950 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: بارش برف و لغزندگی جاده ها موجب اختلال در تردد و سنگینی ترافیک در محورهای کوهستانی و گردنه های برفگیر استان شده و محور اهر - ورزقان و اهر - هوراند به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی مسدود شده است.

به گزارش نصر، سرهنگ حبیب آبراهه سه شنبه شب گفت: به‌ علت کولاک شدید و کاهش قابل توجه دید افقی در محورهای اهر - هوراند و اهر - ورزقان؛ تردد در این محورها حتی با زنجیر چرخ غیر ممکن است.
وی با اعلام اینکه جهت جلوگیری از حوادث ناگوار ، هر ۲ مسیر مسدود شده است، از رانندگان درخواست کرد در این محورها تا اطلاع ثانوی تردد نکنند.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: شهروندان در صورت ضرورت برای تردد در مسیر اهر - ورزقان می توانند از مسیر جایگزین اهر - خواجه- ورزقان استفاده کنند.
از شامگاه امروز سه شنبه تردد در محورهای هوراند و ورزقان به اهر همچنین اهر - کلیبر به دلیل کولاک شدید در گردنه های این محورها از جمله سامبران به سختی انجام می شود و راهداری هوراند هم با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواسته است از سفرهای غیر ضروری و تردد در این محورها خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی از جمله شهرهای اهر، هوراند، ورزقان و کلیبر امروز (سه شنبه) ۲۶ دی غیرحضوری برگزار شد.
اهر ، ورزقان و هوراند در شمال شرق آذربایجان شرقی در منطقه ارسباران واقع شده اند و به ترتیب ۸۸ ، ۶۵ و ۱۶۹ کیلومتر با تبریز فاصله دارند.
خواجه یکی از بخش های شهرستان هریس هم در ۲۵ کیومتری تبریز واقع است.
انتهای پیام/
محورهای اهر - ورزقان و اهر - هوراند مسدود شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار