مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل؛

شناسنامه المثنی در اردبیل در کمترین زمان صادر می‌شود

1398/10/09 - 10:00 - کد خبر: 10693 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی شناسنامه المثنی بدون احتساب مهلت یک ماهه قبلی در کمترین زمان ممکن صادر شده و در اختیار فرد متقاضی قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، شهرام رسولی امروز در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به ضرورت داشتن شناسنامه و شناسه ملی برای شرکت در انتخابات مجلس اظهارداشت: با هدف شرکت آحاد مختلف مردم در پای صندوق‌های رای صدور شناسنامه المثنی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
وی گفت: بر اساس مجوز صادره از سازمان ثبت احوال کشور شهروندانی که به هر دلیلی شناسنامه خود را گم کرده و یا تاکنون موفق به تعویض شناسنامه قدیمی نشده‌اند، می‌توانند در اسرع وقت به ادارات ثبت احوال در مناطق مختلف استان مراجعه کنند.
وی تشریح‌کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از افراد بالای ۱۵ سال در استان اقدام به تعویض شناسنامه‌های قدیمی کرده‌اند و ۸۵ درصد نیز دارای کارت ملی هوشمند شده‌اند.
او افزود: شهرستان مشگین‌شهر از لحاظ صدور کارت ملی هوشمند و تعویض شناسنامه‌های جدید بسیار موفق عمل کرده ، طوری‌که در حال حاضر ۸۷ درصد مردم این شهرستان دارای کارت ملی هوشمند و ۷۸ درصد نیز دارای شناسنامه جدید می‌باشند که این میزان  از میانگین استانی بیشتر است.
وی همچنین از کسب رتبه اول این شهرستان در زمینه ثبت وقایع چهارگانه از جمله تولد، فوت، ازدواج و طلاق خبر داد.
استان اردبیل بر اساس سرشماری سال ۹۵ یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۴۲۰ نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
شناسنامه المثنی در اردبیل در کمترین زمان صادر می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار