فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

متلاشی شدن باند سارقان 25 میلیاردی در میانه

1402/10/26 - 14:34 - کد خبر: 106926 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از انهدام و دستگیری دو سارق و یک مالخر سیم و کابل برق به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان میانه خبر داد.

به گزارش نصر،  علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در بخش کاغذکنان شهرستان میانه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو متهم را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی قضائی، سارقان را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.
محمدی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره سرقت سیم و کابل برق و تعدادی احشام (گوسفند) به ارزش 25 میلیارد ریال اعتراف و مقادیری اموال نیز کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که در این راستا یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد،گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
متلاشی شدن باند سارقان 25 میلیاردی در میانه خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار