رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از هیات های اندیشه ورز برای افزایش مشارکت انتخابات

1402/10/25 - 12:34 - کد خبر: 106821 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رییس ستاد انتخابات استان بر لزوم استفاده حداکثری از هیات های اندیشه ورزی برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش نصر، تراب محمدی امروز در نشست هیأت اندیشه‌ورزی استان افزود: اعضای هیأت‌های اندیشه ورزی را نخبگان فکری و علمی جامعه با تخصص‌های در رشته‌های مختلف تشکیل می‌دهند که هم افزایی آنها می‌تواند برای نظام و کشور در عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی از جمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثمرات زیادی داشته باشد.
وی با بیان اینکه از اعضای هیأت‌های اندیشه ورزی انتظار می‌رود که برای پرشور کردن حضور مردم در پایان صندوق‌های رأی طرح‌های کاربردی ارائه دهند، ادامه داد: بدیهی است که مردم به اعضای این هیأت‌ها به عنوان گروه‌های مرجع، توجه ویژه ای دارند و دیدگاه‌ها و مواضع آنان در ارتباط با انتخابات نیز مورد عنایت خاص شهروندان است.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به طرح دیدگاه‌های مختلف در نشست امروز هیأت اندیشه ورزی استان تشریح کرد: آمادگی داریم تا هیأت‌های اندیشه ورزی، طرح‌های خود در ارتباط با شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اسفند ماه را ارائه کنند.
وی خواستار هم افزایی همه اقشار مردم و مسؤولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه امسال شد و گفت: بدون شک برگزاری انتخاباتی در این طراز، دستاوردهای مهمی در ارتقای جایگاه ایران اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی خواهد داشت.
وی با اشاره به تلاش ستاد انتخابات آذربایجان شرقی برای تدارک برنامه‌های متعدد معطوف به مشارکت افزایی در مدت باقی مانده تا انتخابات افزود: برداشتن هر گامی در این مسیر، ثمرات زیادی برای تحقق شعار «ایران قوی» به عنوان اولویت مردم و مسؤولان به دنبال خواهد داشت.
در پایان این نشست، تعدادی از شرکت کنندگان به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات اسفند ماه امسال پرداختند.
انتهای پیام/
ضرورت استفاده از هیات های اندیشه ورز برای افزایش مشارکت انتخابات خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار