آموزش و پرورش استان؛

مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی فردا یکشنبه غیرحضوری شد

1402/10/23 - 21:01 - کد خبر: 106742 نسخه چاپی

نصر: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس برخی شهرهای استان به دلیل بارش برف و کولاک شدید فردا یکشنبه غیرحضوری است.

به گزارش نصر، در این اطلاعیه که عصر شنبه منتشر شد، آمده است: با توجه به بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس منطقه صوفیان در بخش رودقات در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
همچنین فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس شهر صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در این روز در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
در منطقه ورزقان نیز مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در منطقه اسکو نیز فعالیت آموزشی مدارس روستایی این منطقه بجز روستای اسفنجان، فردا در تمامی مقاطع تحصیلی غیر حضوری است.
طبق اعلام آموزش و پرورش استان، در مناطق هوراند و هریس نیز مدارس شهری و روستایی این منطقه در روز یکشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.
در منطقه خداآفرین نیز، مدارس بخش منجوان در مقطع تحصیلی ابتدایی در روز یکشنبه غیرحضوری خواهد بود.
در روزهایی که به دلیل آلودگی یا برودت هوا مدارس غیر حضوری و آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.
همچنین مدیران مدرسه باید امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از معلمانی که در منزل به برنامه شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.
حدود ۷۷۰هزار دانش آموز و ۳۷ هزار معلم در هشت هزار و ۲۱۴ مدرسه در آذربایجان شرقی مشغول امر تعلیم و تربیت هستند.
 انتهای پیام/ 
مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی فردا یکشنبه غیرحضوری شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار