فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

پایان کار اراذل و اوباش در مراغه

1402/10/23 - 18:34 - کد خبر: 106739 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری ۶ نفر در مراغه خبر داد. 

به گزارش نصر، سردار «علی محمدی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر حضور و فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش در شهر مراغه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری یگان های انتظامی محل اختفاء متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه تعداد ۶ نفر از اراذل و اوباش دستگیر که سابقه شرارت، قمه‌کشی و مزاحمت به نوامیس را داشتند، دستگیر شدند.
سردار «محمدی» تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری، سه قبضه سلاح سرد قمه و چاقو، مقادیری مشروبات الکلی دست‌ساز و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
وی با بیان اینکه دستگیری این متهمان باعث رضایت‌مندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: دستگیر شدگان که دارای سوابق متعددی شرارت و سرقت می باشند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم عمومی،امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،تاکید کرد:پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامات هنجار شکنانه از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مرتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
پایان کار اراذل و اوباش در مراغه خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار