رییس کمیسیون آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها؛

۲۲ شورای شهر در مراکز استان‌ها صاحب مرکز آموزش و پژوهش شدند

1398/10/08 - 18:00 - کد خبر: 10673 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها گفت: ۲۲ شورای شهر در مراکز استان‌ها صاحب مرکز آموزش و پژوهش شدند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، حمید بادامی نجات بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی شهرداران و شوراهای استان زنجان در محل ساختمان شماره دو استانداری زنجان، با بیان اینکه آموزش و پژوهش به عنوان ارکان مهم در توسعه و پیشرفت برنامه ریزی‌ها باید موردتوجه قرار بگیرد، گفت: شورای عالی استان‌ها تاکید ویژه به توسعه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی دارد و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.
وی نگاه آموزشی و پژوهشی در برنامه ریزی هال را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه شورای های اسلامی برای توسعه فعالیت‌ها و موفقیت‌ها ناگزیر به برگزاری دوره‌های آموزشی هستند، افزود: اولویت شورای عالی در دوره پنجم شوراها آموزش جامعه شورای ای است.
بادامی نجات روند موجود در شورای اسلامی استان‌ها را در زمینه آموزش و پژوهش رو به رشد عنوان کرد و تقویت ساختارها در این زمینه را مورد تاکید قرارداد و گفت: در ایجاد ساختار و بستر فعالیت‌های آموزشی باید بستر فضای مجازی مورد توجه جدی قرار گیرد.
رییس کمیسیون آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها گفت: آموزش در بستر فضای مجازی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ارتقا آموزش‌ها مد نظر است.
بادامی نجات با بیان اینکه ۲۲ شورای شهر در مراکز استان‌ها صاحب مرکز آموزش و پژوهش شدند، افزود: با تدوین اساسنامه تیپ مراکز آموزشی و پژوهش شوراها تصمیمات مدیریت شهری علمی‌تر و منطقی‌تر می‌شود
وی با تاکید بر لزوم تعامل و همراهی همه درستگاه ها و نهادها برای توسعه فعالیت ها، ادامه داد: ارتباط مجلس، دولت و شورای عالی استان‌ها در دوره پنجم تقویت شده است.
بادامی نجات با بیان اینکه در پی تحقق مدیریت جامع شهری هستیم، گفت: امیدواریم ردیف مستقل بودجه برای شوراهای فرادست اعم از استان و شهرستان محقق شود
انتهای پیام/
۲۲ شورای شهر در مراکز استان‌ها صاحب مرکز آموزش و پژوهش شدند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار