امام جمعه تبریز:

لزوم بیان پیشرفتهای انقلاب اسلامی به مردم

1402/10/23 - 15:42 - کد خبر: 106721 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت بیان و روایت موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولان به مردم تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: باید کار‌های انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم تا مردم بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه کار‌هایی کرده است.
وی افزود: دلیل اینکه ما ایام الله دهه فجر راگرامی میداریم این است که توصیه و سفارش امام راحل عظیم الشان است و به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری باید ایام پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه پیدایش انقلاب اسلامی با پیدایش دیگر انقلاب‌های جهان تفاوت زیادی دارد گفت: انقلاب سایر کشور‌ها به خاطر زمین یا اهداف نظامی بوده، اما انقلاب ما با هدف مشخص و روشن، بدون کودتا و با هدف اجرای دستورات اسلامی و گسترش دین اسلام به وجود آمده است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری‌ پیامبر گونه امام عظیم الشان، قدرت ایمان، وحدت و همدلی همه قشرهای مردم به پیروزی رسید تصریح کرد: امروز هم بقای انقلاب اسلامی وابسته به همین سه عامل است و انقلاب ما با همان صلابت امام راحل با رهبری حکیم و فرزانه انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای هدایت می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: باید از آرمان‌های امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری حمایت و پشتیبانی کنیم این انقلاب با تقدیم خون هزاران شهید به دست ما آمده است و باید راه و اهداف والای آنها دنبال شود.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اضافه کرد: به لطف خدا امروز فرهنگ انقلاب صادر شده است و صدور فرهنگ مقاومت با تلاش شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور‌های مختلف صورت گرفته است به همین واسطه مردم مظلوم غزه محکم ایستادند و عقب نشینی نمی‌کنند این در سایه فرهنگ ایستادگی انقلاب اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تقویت ارتباط بین دولت و مردم، ترویج ارزش‌های اسلامی، ترویج مشارکت فعال در انتخابات، ترویج مسئولیت اجتماعی و چندین موضوع دیگر از اهداف اصلی است.
حجت الاسلام اسکندری «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» را شعار امسال ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: در ستاد بزرگداشت دهه فجر امسال ۲۴ کمیته فعال خواهند بود و مراسم تجدید میثاق با ارمان‌های امام و شهدا در ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن دو برنامه مهم است که برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
لزوم بیان پیشرفتهای انقلاب اسلامی به مردم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار