استاندار زنجان؛

نگاه حل مساله در حوزه سرمایه گذاری استان تقویت شود 

1402/10/23 - 14:45 - کد خبر: 106710 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: نیازمند تقویت نگاه حل مسأله در حوزه سرمایه گذاری استان هستیم و لازم است از فرآیند فلوچارتی به فرآیند اکوسیستمی تغییر جهت بدهیم.  

به گزارش نصر، محسن افشارچی روز شنبه در جلسه هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه گذار طرح های مهم و پیشران استان در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان، افزود : برای جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف با جدیت تلاش می کنیم و همه توان خود را در این خصوص به کار می گیریم.
وی با بیان اینکه نگاه ما در حوزه سرمایه گذاری باید حل مسأله باشد، خاطرنشان کرد: باید در اکوسیستم سرمایه گذاری استان همه دستگاه‌ها نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و نگاه فرابخشی را جایگزین بخش نگری کنند.
استاندار زنجان گفت: در زمان حاضر ۵۲ پروژه سرمایه گذاری در استان داریم که تامین نیازهای اولیه آنها مثل زمین و زیرساخت های مربوط به انرژی و مطالعات محیط زیستی باید با هم افزایی دستگاه ها در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.
افشارچی با بیان اینکه مسیر تولید ثروت باید در کشور تغییر کند و متنوع شود، گفت: اتکای صرف به نفت نمی تواند ضامن توسعه باشد.
وی به لزوم نگاه متفاوت به برخی شهرستان های استان در جذب سرمایه گذاری ها تاکید کرد و گفت: برای شهرستان های خدابنده، ماهنشان و طارم نیازمند اقدام های ویژه ای هستیم و چند پروژه عمده به صورت نقطه زنی باید برای این مناطق تعریف و پیگیری شود.
استاندار زنجان گفت: نیمه نخست امسال ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان انجام شد و از این حیث زنجان در رتبه های بالای کشور قرار گرفت.
وی افزود: سعی بر این است که با عدد و رقم در استان پیش برویم و شاخص مبنای ما هم تولید ناخالص داخلی است که روند رو به رشدی در استان دارد.
در این جلسه استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری و حل مشکلات حوزه سرمایه گذاری با محوریت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تاکید کرد.
انتهای پیام/
نگاه حل مساله در حوزه سرمایه گذاری استان تقویت شود  خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار