معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل؛

عملیات جستجوی سه نفر مفقودی در ییلاقات احمدآباد مشگین‌شهر ادامه دارد

1402/10/23 - 14:10 - کد خبر: 106708 نسخه چاپی

نصر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تقویت تیم جستجو برای سه فرد مفقود شده در ییلاقات آلوچ احمدآباد مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش نصر، مجید فتاح‌زاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه روز جمعه نیروی انتظامی استان گزارشی مبنی بر مفقودی سه نفر از شهروندان در ییلاقات آلوچ از توابع احمدآباد مشگین‌شهر به جمعیت هلال احمر ارائه کرد.
وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده این سه نفر که از اهالی منطقه هستند، روز پنجشنبه به منطقه رفته‌اند و ۱.۵ روز بعد یعنی روز جمعه به جمعیت هلال احمر اعلام شد که این افراد برنگشته‌اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه منطقه‌ای که این افراد در آن مفقود شده‌اند نه منطقه کوهنوردی و نه منطقه گردشگری است، گفت: به محض دریافت مفقودی این افراد، گزارش ۲ تیم کوهستان از شهرستان مشگین‌شهر و یک تیم واکنش سریع از مرکز استان و یک تیم پنج نفره با هماهنگی هیات کوهنوردی استان در مجموع به استعداد ۲۵ نفر به محل اعزام شدند و عملیات جستجو آغاز شد.
فتاح‌زاده اضافه کرد: عملیات جستجو تا ساعت ۲۳ شب گذشته در منطقه ادامه داشت ولی با توجه به وزش باد شدید و کولاک در منطقه عملیات جستجو به تشخیص و هماهنگی مسئولان مربوطه متوقف شد و این عملیات از ساعت پنج بامداد امروز در منطقه از سر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه امروز تیم جستجو در منطقه تقویت شده و یک دستگاه خودرو برفی (آرگو) هم به منطقه اعزام شده است، در خصوص استفاده از بالگرد هم گفت: با توجه به وضعیت جوی و باد شدید استفاده از بالگرد در این منطقه امکان‌پذیر نیست و عملیات جستجو و نجات به صورت زمینی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
عملیات جستجوی سه نفر مفقودی در ییلاقات احمدآباد مشگین‌شهر ادامه دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار