در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی تاکید شد؛

تلاش برای امید و نشاط آفرینی در جامعه

1402/10/23 - 14:02 - کد خبر: 106706 نسخه چاپی

نصر: اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی در محل بسیح رسانه استان تشکیل جلسه دادند.

به گزارش نصر، نشست هفتگی این شورا با حضور اعضای هیئت رئیسه در محل بسیج رسانه آذربایجان شرقی برگزار شد و در ابتدای این جلسه جواد بیرام زاده مسئول بسیج رسانه استان به تبیین راهکارهای افزایش تعامل بسیج رسانه با شورای هماهنگی روابط عمومی های استان پرداخت.
وی با اشاره به رسالت های بسیج در خصوص افزایش تعامل با روابط عمومی ها اذعان داشت: سهم واحدهای روابط عمومی در ایجاد امید و نشاط آفرینی بیش از سایرین است.
وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در بسیج رسانه استان اعلام آمادگی کرد تا در حوزه های مختلف تعامل و همکاری های دوسویه ای صورت گیرد.
بیرام زاده برگزاری دوره های آموزشی؛ المپیادهای ورزشی و برگزاری تورهای رسانه ای به منظور بازدید از قابلیت های واحدهای مختلف به ویژه واحدهای صنعتی استان را از جمله زمینه های همکاری دو سویه خواند.
این گزارش می افزاید، در ادامه این جلسه امیر کریم زاد شریفی مدیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با ارایه گزارشی از فعالیت های این شورا گفت: تعامل و همکاری دو سویه با بسیج رسانه استان ظرفیت های تاثیرگذاری هر دو مجموعه را دو چندان می کند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ‌ها و ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در استان، شورای هماهنگی روابط عمومی ‌ دستگاه های اجرایی استان به استناد ماده ۵ تصویب نامه‌ هیئت محترم وزیران به شماره ۶۵۳۵۴ مصوب مورخ 27 تیر ماه 1386 تشکیل شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه درهسئت رئیسه این دوره از شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تعامل و مشارکت در پیشبرد اهداف شورا بسیار ملموس است و این امر بی تردید زمینه ساز انجام برخی اقدامات اثرگذار در حوزه های مختلف در استان خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موثربودن نقش و اثربخشی روابط عمومی ها در افزایش اعتماد عمومی جامعه بی تردید یکی از مهمترین کارکردهایی است که روابط عمومی دستگاه های اجرایی می توانند داشته باشند.
در پایان این نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاه های خود پیرامون اقدامات لازم پرداختند و مصوب شد هر یک از مسئولان کمیته ها نسبت به فعال تر شدن کمیته های تخصصی اقدام کنند.
انتهای پیام/
تلاش برای امید و نشاط آفرینی در جامعه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار