مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه تبریز خبر داد:

ارسال ۱۳۱ طرح به دبیرخانه «طرح‌های مشترک ایران و ترکیه»

1398/10/08 - 16:56 - کد خبر: 10669 نسخه چاپی

نصر: مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه تبریز از ارسال ۱۳۱ طرح به دبیرخانه طرح‌های مشترک ایران و ترکیه خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سعید شجاعی در این خصوص اظهار کرد: در پی استقبالی که از فراخوان طرح‌های مشترک ایران و ترکیه به عمل آمد، دبیرخانه تصمیم به تمدید مهلت ۱۰ روزه به منظور بارگذاری تعداد بیشتری از طرح‌ها در سامانه دریافت طرح‌های مشترک گرفت و در پایان مهلت مقرر و پس از بررسی‌های اولیه، ۱۳۱ طرح برای ارزیابی به دبیرخانه طرح‌ها در ایران و ترکیه ارسال شد.

سعید شجاعی با بیان این‌که داوری طرح‌ها از هفته اول دی ۱۳۹۸ آغاز شده است، افزود: دانشگاه تبریز به عنوان متولی کارگروه ملی همکاری با ترکیه، هیاتی دو نفره را مامور بررسی و ارزیابی طرح‌ها کرده است.
وی تشریح کرد: توبیتاک یا شورای علم و فناوری ترکیه نیز به نمایندگی از این کشور، با هیاتی سه نفره، ارزیابی طرح‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
 وی در خاتمه متذکر شد: پایان دی ماه، بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ارزیابی هیئت داوران بوده و کمیته‌ای مشترک از وزارت علوم کشور و شورای علم و فناوری ترکیه، طرح‌های منتخب مشترک را تا نیمه اسفند ۱۳۹۸ اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام
ارسال ۱۳۱ طرح به دبیرخانه «طرح‌های مشترک ایران و ترکیه» خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار