معاون راهداری آذربایجان شرقی خبر داد:

برف روبی ۵۰۰۰کیلومتر باند راه‌های آذربایجان شرقی در ۲۴ ساعت گذشته

1402/10/23 - 10:53 - کد خبر: 106683 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اکیپ‌های راهداری استان ۵۰۰۰ کیلومتر از راه‌های آذربایجان شرقی را برف‌روبی و نمک پاشی کردند.

به گزارش نصر، غلامرضا رسول زاده افزود: در عملیات راهداری زمستانی روز گذشته در کلیه محورهای استان یک هزار و ۱۹۶ تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.
رسول زاده گفت: در حال حاضر کلیه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
وی ادامه داد: بیشترین میزان برف روبی درمحورهای آزادراه تبریز- زنجان، هشترود، چاراویماق، ورزقان، میانه، مرند، اهر، شبستر و مراغه انجام گرفته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در این مدت بیش از ۵۰۰ راه روستایی نیز برفروبی شده است.
رسول زاده افزود: همچنین کمک رسانی به تعداد ۱۳۴ خودرو نیز که در برف و کولاک گرفتار شده بود، انجام شده است.
وی گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران و همچنین کولاک در نقاطی از استان طی امروز و فردا ادامه خواهد یافت، بنابراین رانندگان و تردد کنندگان جاده‌ها باید رعایت موارد ایمنی در رانندگی را مد نظر قرار داده و تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.
رسول زاده همچنین با اشاره به پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفن گویای ۱۴۱ راهداری به هموطنان در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی گفت: ترددکنندگان جاده‌ها همچنین می‌توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.
انتهای پیام/
برف روبی ۵۰۰۰کیلومتر باند راه‌های آذربایجان شرقی در ۲۴ ساعت گذشته نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار