نمایش جدید در تئاتر شهر؛

 قهوه قجری در صحنه تئاتر تبریز 

1402/10/23 - 11:21 - کد خبر: 106673 نسخه چاپی

نصر: مراسم افتتاحیه نمایش« قهوه قجری »نوشته زنده یاد آتیلا پسیانی به کارگردانی علی منافی عصر جمعه ۲۲ دی ماه در تئاتر شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، زنگ آغاز این نمایش به دست وحید گل بوستانی، هنرمند تبریزی در حوزه موسیقی و با حضور رامین راستی به صدا در آمد و پوستر این نمایش امضا شد.
نمایش« قهوه قجری » یک نمایش کمدی است که با نگاهی به نمایشنامه هملت شکسپیر، داستان شاهزاده بایرام میرزا را روایت می‌کند که از طریق شبح پدرش به ماجرای قتل او پی می برد و تصمیم می گیرد به کمک اهالی مطبخ نمایشی را برای بر ملا ساختن این قتل ترتیب دهد.
این گزارش حاکی است، آیکان محمودیان، امین علی‌طایفی نصرآبادی، هادی زارعی، فرزاد پورنوری و سید سینا حسینی اقدم بازیگران نمایش، میلاد کیوان‌مهر و الهه مرندی دستیاران کارگردان، علیرضا ولی‌پور سرپرست گروه موسیقی، علی عالیقدر تار و امیررضا داورپناه تمبک، مینا پناهی طراح گریم، فاطمه زهرا محمودی طراح پوستر، علیرضا شوری و محمد روزمه و مرجانه حدادی عوامل صحنه، سنا پویا طراح لباس و صحنه، معصومه عباسی دوخت لباس، کوروش صفائی‌فر طراح نور و صدابردار، پوریا ذکاوت اجرای دکور، مهدی وطن‌پرست، دانیال صالح‌زاده و نفس تبریزی عکاس و روابط عمومی، در این نمایش علی منافی را همراهی می‌کنند. 
 

«قهوه قجری» تا ۲۶ دی ماه هر روز ساعت ۱۹ در سالن استاد قبه زرین (میدان دانشسرا، مجموعه فرهنگی و هنری تربیت (تئاترشهر) میزبان علاقه مندان خواهد بود. 
انتهای پیام/
 قهوه قجری در صحنه تئاتر تبریز  فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار