خبر/

امدادگر‌ان هلال احمر آذربایجان شرقی در سه عملیات به ۱۵ نفر امدادرسانی کردند

1402/10/22 - 23:30 - کد خبر: 106669 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت:  شامگاه پنجشنبه و روز جمعه ۲۱ و ۲۲ دی ماه در سه عملیات امدادرسانی مجزا، به ۱۵ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شد.

به گزارش نصر، سجاد صفری مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه در اولین عملیات، سه خودروی سواری با ۹ سرنشین در کیلومتر ۴۰ کیلومتری جاده قره آغاج-میاندوآب در شهرستان چاراویماق به دلیل برف و کولاک گرفتار شدند. نجاتگران هلال احمر با همکاری بخشداری و راهداری شهرستان چاراویماق، پس از چند ساعت تلاش، این خودروها و سرنشینان آنها را نجات داده و سه نفر از آنها در شهرستان چاراویماق اسکان اضطراری دادند.
در عملیات دوم، مادر باردار در روستای دکلانلو از توابع شهرستان سراب به دلیل شدت برف و کولاک، قادر به حرکت نبود. نجاتگران هلال احمر با پشتیبانی از اورژانس، این مادر باردار را در محلی که خودروی اورژانس متوقف شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند تا به بیمارستان منتقل شود.
در عملیات سوم که در جاده روستایی داش بلاغ شهرستان مراغه صورت گرفت پنج خودروی گرفتار در برف و کولاک در عملیاتی پنج ساعته امداد رسانی صورت گرفت.
به گفته سجاد صفری، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، این عملیات‌ها با موفقیت به پایان رسید و هیچ یک از حادثه دیدگان آسیب ندیدند.
انتهای پیام/
امدادگر‌ان هلال احمر آذربایجان شرقی در سه عملیات به ۱۵ نفر امدادرسانی کردند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار