با برگزاری انتخابات مشخص شد:

ترکیب جدید جدید هیئت مدیره اتحادیه مشاورین املاک تبریز 

1402/10/22 - 12:38 - کد خبر: 106657 نسخه چاپی

نصر: با شرکت گسترده اعضای صنف مشاورین املاک کلانشهر تبریز، ترکیب جدید هیئت مدیره اتحادیه و بازرسی انتخاب و تعیین و مشخص شدند.

به گزارش نصر، در این انتخابات که از ساعات اولیه با استقبال پرشور اعضای محترم روبرو شده بود با رای حداکثری آقایان اصغر نعمتی (رئیس اتحادیه)، محمد اسحقی(نایب رئیس اول)، رضا آخوندزاده (نایب رئیس دوم)، حسن درگاهی (دبیر)،  محمد خدایی (خزانه دار)، هادی محمد زاد اکبری(عضو هیئت مدیره)، شهرام محمدی (عضو هئیت مدیره) و موسی علیزاده به عنوان بازرس هیئت مدیره انتخاب شدند.
 

بر اساس این گزارش، این انتخابات در کمال آرامش و امنیت با تلاش و کوشش سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و اتحادیه برگزار و ترکیب جدید برای یک دوره چهار ساله انتخاب و به زودی فعالیت رسمی خود را با دریافت اعتبارنامه از سازمان صمت شروع خواهد کرد.
 

شایان ذکر است؛ صنف مشاورین املاک کلانشهر تبریز به عنوان یکی از بزرگترین اتحادیه های صنفی بوده که در جهت ساماندهی و تامین مسکن و ساختمان مردم نقش اساسی دارند.
انتهای پیام/
ترکیب جدید جدید هیئت مدیره اتحادیه مشاورین املاک تبریز  نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   آژانس مسکن ودفترساختمانی آژیری   4 ماه پیش  

ضمن تبریک به منتخبین عزیزامیدواریم امانت داری خوب وپرتلاش باشنددرراستای حقوق اعضامحترم اتحادیه

پاسخ   آژانس مسکن ودفترساختمانی آژیری درخیابان بهارتبریز   4 ماه پیش  

اینجانب به هیت مدیره جدیداتحادیه املاک تبریزتبریک میگویم وامیدوارم درراستای تلاش برای حقوق واحقاق حق اعضااتحادیه املاک موفق وامانت دارخوبی باشند
پژوهشیار