مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیون:

ایران قوی نیاز به مغز متفکری به نام سرمایه ملی دارد

1402/10/21 - 14:24 - کد خبر: 106631 نسخه چاپی

نصر: مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیون گفت: ایران قوی نیاز به مغز متفکری به نام سرمایه ملی دارد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام «ابوالفضل ولایی» روز پنجشنبه در سلسله نشست‌های فرهنگی و رسانه‌ای به سوی قله به مناسبت دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع فعالانه صنعت چاپ تبریز افزود: با توجه به تغییراتی که در بعد از موضوع غزه در عرصه دیپلماسی در دنیا ایجاد و تأثیرات جمهوری اسلامی ایران در دنیا به ویژه در سطح منطقه مشخص شد، اکنون زمینه ایران قوی در سطح بین المللی فراهم شده است.
وی با تاکید بر اینکه ایران قوی نیاز به مغز متفکری به نام سرمایه ملی دارد، اظهار کرد: اعتماد بین نظام جمهوری اسلامی و مردم نیز مغز سرمایه ملی است و باید برای تقویت آن تلاش بیشتری کرد.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیون با اشاره به وجود برخی اشکالات درونی و ضعف‌های مدیریتی در کشور، گفت: مردم نباید ایران قوی را فدای برخی افراد و احزاب کنند و به خاطر مشکلات اقتصادی موجود در جامعه در این عرصه تصمیم گیری و حساس کشور شرکت نکنند.
حجت الاسلام ولایی، با تاکید بر اینکه انتخابات امسال در برهه زمانی کنونی حساس بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: نباید رفتارهای افراد و احزاب سیاسی را در موضوع انتخابات دخالت داد بلکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه است.
وی یادآور شد: هر کس در حوزه نفوذی که در جامعه دارد که حداقل آن مربوط به خانواده است، برای حضور گسترده در انتخابات و داشتن ایران قوی استفاده کند.
انتهای پیام/
ایران قوی نیاز به مغز متفکری به نام سرمایه ملی دارد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار