تجلیل معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از مهدی صادق زاده تبریزی؛

کارمند شهرداری تبریز عنوان برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور را کسب کرد

1402/10/21 - 14:08 - کد خبر: 106626 نسخه چاپی

نصر: مهدی صادق زاده تبریزی کارمند معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزیده هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور در بخش هوش مصنوعی شد.

به گزارش نصر، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در جریان برگزاری مراسم تجلیل از  برگزیده هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور بر اهمیت بهره مندی از توان علمی و عملی منابع انسانی اثربخش در اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری تاکید کرد.
محبوب تیزپاز نیاری با اشاره به ضرورت تقویت و توانمندسازی زیرساخت های حوزه منابع انسانی شهرداری تبریز،  مهدی صادق زاده تبریزی را یکی از الگوهای بارز پرسنل اثربخش در هسته ارزش مجموعه شهرداری تبریز عنوان کرد.
وی اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز در تازه ترین طرح های اجرایی با هدف بهره مندی از تمامی قابلیت های فکری و تخصصی منابع انسانی خود،  ابعاد گسترده ای از شیوه های افزایش مهارت های شغلی پس از ورود به سازمان را اجرایی کرده است.
گفتنی است، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، به صورت سالانه با حمایت بنیاد علم و فناوری جمیلی و با همکاری دانشکده های علوم دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، معاونت نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری در راستای حمایت از ایده‌پردازان جوان، ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، به‌عنوان یک رویداد علمی در سطح ملی برگزار می شود.
انتهای پیام/
کارمند شهرداری تبریز عنوان برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور را کسب کرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار