گزارش نصر/

شهرک طلائیه تبریز!

1402/10/21 - 13:31 - کد خبر: 106625 نسخه چاپی

نصر: شاید نام شهرک طلائیه تبریز تاکنون به گوش تان نخورده باشد ولی در آینده نزدیک این شهرک در یکی از مناطق خوش آب و هوای کلانشهر تبریز به قطب خرید و فروش املاک و اراضی تبدیل خواهد شد.

به گزارش نصر، این شهرک جدیدالتاسیس در ورودی شرقی شهر و ضلع شمال شرقی شهرک مرزداران واقع شده است.
یکی از معدود مصوبات دولت در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در خصوص توسعه تبریز موضوع احداث این شهرک و تخصیص منابع درآمدی حاصل از آن برای آبدار کردن میدان چایی و توسعه روستایی بود.
اراضی این شهرک بین کارمندان چند دستگاه دولتی فروخته شده ولی تاکنون یک ریال از منابع مالی حاصل از فروش این اراضی به توسعه شهر تخصیص نیافته است.
به قول فریدون بابایی عضو شورای اسلامی شهر تبریز اراضی این شهرک استراتژیک بین چند دستگاه معدود دولتی گوشت قربانی شده است.
هم اکنون نصر به اطلاعاتی دست یافته است که بر اساس آن با وجود مصوبه دولت دستگاه متولی این شهرک یعنی سامان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی بی توجه به مصوبه هیئت دولت از سرنوشت منابع درآمدی این شهرک هیچ گزارشی به افکار عمومی و رسانه ها نداده است.
نصر به عنوان یک رسانه مطالبه گر در سلسله مصاحبه ها و گزارش های آتی خود جزئیات بیشتری از آنچه در شهرک طلائیه در حال وقوع است؛ شفاف سازی خواهد کرد.
 

انتهای پیام/
شهرک طلائیه تبریز! نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار