مدیر شعب بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل خبر داد:

پرداخت تسهیلات صفر درصد در بانک سینا

1402/10/20 - 17:15 - کد خبر: 106575 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل از آغاز اجرای طرح آفتاب در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صفر درصد در این بانک خبر داد.

به گزارش نصر، محمد رضا بالایی عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: برای اولین بار بانک سینا در نظام بانکی تسهیلات صفر درصد به مشتریان خود پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه طرح آفتاب در راستای سیاست های حمایتی بانک ویژه افراد حقیقی و حقوقی اجرا می شود، افزود: در قالب این طرح مشتریان می توانند با افتتاح حساب حداقل 50 هزار تومان بر اساس میانگین حساب خود در بانک سینا تسهیلات صفر درصد دریافت کنند همچنین برای اولین بار این امکان برای شرکت های حقوقی هم فراهم شده است که برای پرسنل خود با حداقل پرداخت سه ماه سابقه بیمه اعتبارشان را واگذار نمایند.
بالایی مدت زمان احتساب میانگین سپرده مشتری در قالب طرح آفتاب را بین یک تا 12 ماه متغیر خواند و گفت: بازپرداخت این سپرده ها هم بین 6 تا 48 ماه متغیر است؛ در خصوص تضامین بانکی نیز تابع ذقوانین بانک مرکزی هستیم.
وی سقف تسهیلات این طرح را 300 میلیون تومان خواند و اذعان داشت: اشخاص حقیقی نیز می تواند اعتبار تسهیلاتی خود را به اقوام درجه یک خود اهدا کنند.
انتهای پیام/
پرداخت تسهیلات صفر درصد در بانک سینا نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار