دکتر کاشفی‌ مهر دندانپزشک متخصص لثه و ایمپلت در مصاحبه با نصر تاکید کرد: 

انتخاب دندانپزشک معتمد؛ یک ضرورت

1402/10/20 - 16:53 - کد خبر: 106573 نسخه چاپی

نصر: سلامت دندان‌ها، روند زندگی از دوران کودکی تا بزرگسالی را تحت تاثیر قرار می دهد و انتخاب یک دندانپزشک مناسب نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت دندان‌ها،رفع مشکلات دندانی و دغدغه های بعد از درمان دارد. 

به گزارش نصر، دکتر اتابک کاشفی مهر از متخصصان خوش نام تبریز و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاحبه اختصاصی با نصر به برخی فاکتورهای انتخاب دندانپزشک متخصص پرداخت کرد.
این متخصص لثه و ایمپلنت با بیان اینکه انتخاب دندانپزشک معتمد‌ و با تجربه برای کنترل های روتین سلامت دندان و درمان های جزئی می تواند انتخاب مناسبی برای مراجعه های عادی باشد، افزود: اگر مشکل دندان جدی باشد و یا نیاز به درمان توسط متخصص داشته باشد، دندانپزشک شما می تواند دکتر متخصص با تجربه و مهارت کافی را برای تشخیص دقیق معرفی کند.
وی در خصوص فاکتورهای انتخاب دندانپزشک متخصص گفت: رابطه بین دندانپزشک و مراجعه کننده رابطه دوسویه و اعتماد است که با شناخت دقیق از تاریخچه پزشکی شما و شناخت از مشکلات شما، می‌تواند بهترین روند درمانی، طرح درمان مناسب همراه با کنترل های بعد از درمان را ارائه دهد.
دکتر کاشفی مهر در ادامه اهمیت رعایت استانداردهای بهداشتی توسط دندانپزشکان حرفه‌ای و استفاده تجهیزات پیشرفته و روش‌های روز علم دندانپزشکی اشاره کرد و اذعان داشت: یک دندانپزشک مناسب و متخصص باید قادر باشد تمام نیازهای دندانی شما از جمله کنترل های بعد از درمان، روتین های حفظ سلامت درمان، برخورد مناسب با شان مراجعه کننده را داشته باشد.
وی اضافه کرد: نظرات و تجربیات دیگران می‌تواند به شما در انتخاب دندانپزشک مناسب کمک کند، می‌توانید نظرات بیماران قبلی را مورد بررسی قرار داده و با دیدن نتایج درمان‌های آنان؛ ایده‌ای از عملکرد و مهارت‌های دندانپزشکان مختلف کسب نمایید.
 
این گزارش می‌افزاید؛ در نهایت، به یاد داشته باشیم که حفظ سلامت دندان‌ها نیاز به همکاری شما و رعایت بهداشت دهان دارد، برقراری روزمره عادت‌های بهداشتی مثل مسواک زدن دو بار در روز، استفاده از نخ دندان و مصرف متعادل غذاها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت نیاز می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی دنداپزشکی دنتاک مشاوره لازم را از متخصصان حاضر دریافت نمایید.
انتهای پیام/
انتخاب دندانپزشک معتمد؛ یک ضرورت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار