مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

۴۰۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی توسط سازمان تعاون روستایی اجرا شد

1402/10/20 - 16:33 - کد خبر: 106572 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: طرح کشاورزی قراردادی در سطح بیش از ۴۰۰ هزار هکتار توسط سازمان تعاون روستایی و تشکل‌های تحت پوشش آن در چند ماه اخیر در کشور اجرایی شده است.

به گزارش نصر، «غلامرضا هادربادی» در نشست شورای مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی افزود: برای نخستین بار، سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری کشاورزی قراردادی انتخاب و با برنامه مدون و مشخص وارد این عرصه شد و عملکرد بیش از ۴۰۰ هزار هکتاری سازمان و تشکل‌های تحت پوشش در چند ماه اخیر قابل تقدیر است.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بر پیگیری جدی اجرای طرح کشاورزی قراردادی توسط ستاد مرکزی و استان‌ها تاکید کرد.
وی با اشاره به تامین و ذخیره‌سازی بخش میوه شب عید، بر طراحی هرچه سریع‌تر سامانه مدیریت توزیع آرد روستایی و نصب‌العین قرار دادن برنامه تحول سازمان به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
هادربادی، مستندسازی و مولدسازی اموال و املاک سازمان را یکی از کارهای ضروری سازمان دانست که باید دلسوزانه و مستمر در ستاد و استان‌ها پیگیری شود.
وی افزود: تلاش برای مستندسازی شاخص‌های عملکردی سازمان، در واقع مستند کردن تلاش‌های دلسوزانه مدیران و همکاران سازمان و تشکل‌ها در بخش‌های مختلف است، بر این اساس به‌منظور مستندسازی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، حداکثر تلاش در ستاد و استان‌ها انجام و کارشناس مشخص برای پیگیری موضوع تعیین شود.
انتهای پیام/
۴۰۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی توسط سازمان تعاون روستایی اجرا شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار