مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز؛

۲۰ موتورسوار خارجی در مسابقات موتورسواری اندرو در تبریز شرکت می‌کنند

1402/10/20 - 13:26 - کد خبر: 106545 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز گفت: ۲۰ موتورسوار خارجی و ۸۰ موتورسواری داخلی در مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو در تبریز شرکت می‌کنند.

به گزارش نصر، «بابک دانش‌پناه» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آبان ماه امسال مسابقات قهرمانی کشور در تبریز برگزار شد، افزود: مسابقات موتورسواری اندرو شامل موانع و چالش های مختلف است و تفرجگاه «عینالی» این شهر محل مناسبی برای برگزاری این مسابقات در سطح بین‌المللی است.
وی با اشاره به دعوت از کشورهای مختلف برای حضور و شرکت در این مسابقات، اظهار کرد: تاکنون به غیر از موتورسواران داخلی از کشورهای گرجستان و ترکیه برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز گفت: این مسابقات با مشارکت سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی، منطقه آزاد ارس، باشگاه ورزش شهرداری تبریز و هیات موتورسواری استان از ۲۱ تا ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۳ برگزار می شود و موتورسواران یک روز در منطقه آزاد ارس و دو روز در تفرجگاه عینالی حضور خواهند داشت.
آبان ماه امسال نخستین مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با عنوان "جام تبریز" با حضور ۵۰ موتورسوار از سراسر کشور در مجموعه تفریحی عینالی تبریز برگزار شد.
تفرجگاه کوهستانی عینالی در ارتفاعات شمال تبریز با برخورداری از زیرساخت‌ها و امکانات متنوع، یکی از مکان های تفریحی و ورزشی این کلانشهر است و در طول هفته افراد زیادی برای تفریح و ورزش به این منطقه سفر می کنند.
این تفرجگاه کوهستانی با حدود پنج هزار و ۶۰۰ هکتار وسعت در حال حاضر بزرگ ترین تفرجگاه کوهستانی کشور به شمار می رود.
انتهای پیام/
۲۰ موتورسوار خارجی در مسابقات موتورسواری اندرو در تبریز شرکت می‌کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار