در حاشیه جلسه هیأت دولت؛

بهادری جهرمی: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می‌شود

1402/10/20 - 11:34 - کد خبر: 106531 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی دولت با بیان اینکه مصوبه‌ای برای عادلانه تر کردن نظام پرداخت‌ها و جلوگیری از هزینه‌های اضافی در سفرهای خارجی در هیأت وزیران تصویب شد، گفت: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می‌شود.

به گزارش نصر،«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات هیأت دولت، گفت: آیین نامه مربوط به اسقاط خودرو تصویب شد که برای جایگزینی خودروهای فرسوده برای بخش عمومی و خصوصی‌سازی تعیین شد که اثرات خوبی را در هوای پاک در کشور خواهد داشت.
وی افزود: ماده ۱۰ قانون ساماندهی تصویب خودرو مورد تصویب هیأت وزیران قرار گرفت که هم تسهیلات لازم و هم سازو کارهای لازم برای جایگزینی خودروهای فرسوده چه حمل و نقل عمومی و چه شخصی با خودروهای نو پیش‌بینی شد.
سخنگوی دولت تاکید کرد: تسهیلاتی دولت‌ و بانک‌ها باید پیش‌بینی کنند تا فرآیندها و تسهیل‌گری‌هایی در این حوزه صورت بگیرد، الزاماتی برای تولیدکنندگان و مجددا واردکنندگان خودروها به منظور ارائه گواهی اسقاط به تناسب میزان تولیدشان در نظر گرفته شد و امیدواریم بتواند اثرات خوبی را در تقویت وضعیت هوای پاک در کشور داشته باشد.
بهادری جهرمی افزود: در دو سال فعالیت دولت، سه آزمون فراگیر و هشت آزمون اختصاصی برگزار شده است تا جذب‌ها عادلانه‌تر شود.
وی همچنین با بیان اینکه مصوبه‌ای برای عادلانه تر کردن نظام پرداخت ها و جلوگیری از هزینه های اضافی در سفرهای خارجی در هیأت وزیران تصویب شد، گفت: هزینه سفرهای سفرهای خارجی دلاری است اما حق ماموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود.
انتهای پیام/
بهادری جهرمی: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار