خبر/

فتنه و فتنه‌انگیزان خط قرمز نظام اسلامی هستند

1398/10/08 - 14:29 - کد خبر: 10650 نسخه چاپی

نصر: مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر ولایت‌مداری مردم و مسوولان گفت: فتنه و فتنه‌انگیزان خط قرمز نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز یک‌شنبه در مراسم هشتم دی در مسجد جامع مراغه افزود: عدم شناخت، بی‌بصیرتی و تبعیت نکردن از ولایت فقیه از سوی برخی خواص، زمینه‌ساز شکل گیری فتنه سال ۸۸ شد.
وی اضافه کرد: این عدم بصیرت که با نقشه های شوم نظام سلطه و ایادی داخلی آن همراه بود، کشور را با مشکلات بزرگی روبرو کرد و خسارات بسیاری را به نظام اسلامی وارد ساخت.
کاملی فر گفت:  فتنه ۸۸ توطئه ای خطرناک و بزرگ برای براندازی نظام اسلامی بود که توسط عوامل داخلی نظام سلطه طراحی و پیاده سازی شده بود.
وی افزود: روز نهم دی یادآور بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و اوج میثاق آنان با رهبری و ولایت بود و در این روز، رفراندوم و همایش بزرگ دفاع از انقلاب و رهبری از سوی ملت آگاه و بصیر ایران خلق شد.
کاملی فر با بیان اینکه راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی است اضافه کرد: با مدیریت انقلابی، جهادی و اعتماد به نفس می توان در عرصه های اقتصادی و تولیدی همانند عرصه دفاعی موفق بود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/
فتنه و فتنه‌انگیزان خط قرمز نظام اسلامی هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار