عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:

سهم ناچیز شهرداری از یک قرارداد / قراردادی که روی ترکمنچای را هم سفید کرد

1402/10/19 - 18:24 - کد خبر: 106478 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: در این قرارداد هزینه پروانه و تمدید هر چند بار تکرار شود شهرداری و خانه سازی هزینه آن را به عهده گرفته است، علاوه بر آن دیگر هزینه های سازه، انشعابات، پایان کارو...  به عهده شهرداری و خانه سازی است! در مقابل همه آن ها شرکت مزبور فقط نازک کاری، محوطه سازی و تاسیسات را به عهده گرفته است! سهم شهرداری در این پروژه 21 درصد است! باقی سهم بین شرکت خانه سازی و آن شرکت است.

به گزارش نصر، " حجت الاسلام رسول برگی" در پایان صد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: قراردادی در شهرداری وجود دارد که روی قرارداد ترکمنچای را سفید کرده است، از یک قراردادی در شهرداری صحبت می کنم که از سال 93 تا کنون برقرار است.
وی با اشاره به جزئیات این قرارداد گفت: این قرارداد مربوط به بیش از 9 هزار متر زمین در خیابان رودکی ولیعصر است که به خاطر معاملاتی که انجام یافته حق و حقوق مردم را پایمال شده، این قرارداد مربوط به شرکت خانه سازی و شهرداری است که یک شرکت به نام آذر.... که فعلا نام آن را اعلام نمی کنم جز سهام داران این قرارداد است.
برگی اضافه کرد: در این قرارداد هزینه پروانه و تمدید هر چند بار تکرار شود شهرداری و خانه سازی هزینه آن را به عهده گرفته است، علاوه بر آن دیگر هزینه های سازه، انشعابات، پایان کارو...  به عهده شهرداری و خانه سازی است! در مقابل همه آن ها شرکت مزبور فقط نازک کاری، محوطه سازی و تاسیسات را به عهده گرفته است! سهم شهرداری در این پروژه 21 درصد است! باقی سهم بین شرکت خانه سازی و آن شرکت است.
عضو شورای شهر توضیح داد: مهمترین نکته این است که در متن قرارداد آمده است که شرکت حق پیش‌فروش ندارد مگر با اجازه شهرداری و خانه سازی و این در حالی است که بدون اجازه شهرداری و خانه سازی فروش انجام شده است، هر کسی که در این قرارداد دخیل است و تخلف کرده باید جوابگو باشد.
انتهای پیام/
سهم ناچیز شهرداری از یک قرارداد / قراردادی که روی ترکمنچای را هم سفید کرد محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار