دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار به پایان رسید/

افتخار آفرینی دوباره نصر در تبریز نگار

1402/10/17 - 18:52 - کد خبر: 106368 نسخه چاپی

نصر: اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه برگزار شد، در دومین جشنواره تبریز نگار از خبرنگار نصر تجلیل شد. 

به گزارش نصر، "امیر نصیربیگلی" در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار ٢ گفت: تبریز نگار به دومین پله رسیده و رسیدن به پله های بعدی حمایت اصحاب رسانه را می طلبد.
وی با اشاره به هدف برگزاری تبریز نگار گفت: رویداد رسانه ای تبریز نگار با هدف نشاط بین اصحاب رسانه و جریان تولید و به صحنه آوردن اصحاب رسانه طراحی شده است.
وی با اشاره به وضعیت کنونی جشنواره تبریز نگار گفت: به پله های ایده آل نرسیدیم اما بازخورد های مثبتی را دریافت کردیم، یکی از چالش های اصلی رسانه ها بحث تولید است که ویژه و منحصر بودن آن متاسفانه کمتر اتفاق می افتد. در عین حال که تعداد اصحاب رسانه و پایگاه های مجوز دار بیشتر است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: امیدواریم در این مسیر تولیدات رسانه ای از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد. 
وی افزود‌: نگاهی که به اصحاب رسانه داریم این است که بتوانیم همه را به صحنه بکشانیم و از آن ها حمایت کنیم، اما این که صرفا نقد کرده و هیچ پیشنهادی نداشته باشیم شاید در این حالت موفقیتی نداشته باشیم. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان متعلق به اصحاب رسانه است و از شما خواهش می کنم در تمامی بخش ها همگرایی کنید، فعالان رسانه ای کمک حال ما بوده و مسائل را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانیم تبریز نگار های آتی را به شکل بهتری اجرا کنیم.
در ادامه "فرینوش اکبرزاده" دبیر جشنواره رسانه ای تبریز نگار، گفت: در فاصله کمتری که از اولین رویداد سپری شد، در دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار؛ علاوه بر رشد کمی، شاهد رشد کیفی بوده ایم. 
وی ادامه داد: تهیه گزارش های میدانی، مطالب امید آفرین و مطالب تخصصی در دو حوزه فرهنگی و اجتماعی ارسال شده به دبيرخانه این جشنواره مورد بررسی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: تبریز نگار به یاری اصحاب رسانه دومین گام را طی و در حال حرکت به سومین تبریز نگار است، تبریز نگار سه بصورت تخصصی با محوریت سه موضوع روایت آذربایجان (از انقلاب تا دفاع مقدس، روایت ایستادگی و استواری)، رمضان در آیینه نوروز (آیین های رمضانی مردم آذربایجان؛ استقبال از بهار و روز های نوروز به روایت مردم تبریز) مدیریت شهر در زمستان (نیاز های شهری در فصل سرما و آستانه سال نو) است.
گزارش نصر می افزاید؛ در دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار از خبرنگار آژانس خبری تحلیلی نصر تجلیل و لوح سپاسی از سوی  مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اهدا شد. 
در این لوح آمده است؛ تبریز شهر جریان‌سازی رسانه‌ای، مرهون حضور تلاشگران عرصه آگاه‌سازی و مطالبه‌گری بوده و هست و کوشیده در بستر شور و شعور مردمانش، زمینه ساز گام برداشتن در مسیر قله‌های صعب باشد سخن گفتن، نوشتن و به تصویر کشیدن تبریز، فعلی است عظیم که به مدد فعالان رسانه‌ای و در آوردگاه محترم "تبریز نگار" در دومین منزل مقصود رسیده و راهی منزل جدید است. 
فعال محترم رسانه‌ای جناب آقای "محمدرضا اخگرگداز" رویداد رسانه‌ای تبریز در حالی دومین تجربه حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت که همراهی همدلانه همکاران گرانمایه رسانه‌ای با خادمان صدیقه شهر، راهگشای شناخت بهتر راه و رسم تبریز و ترسیم مسیری درخشان بر آن شد. 
حضور درخشان و ماندگار شما به عنوان چهره شایسته تقدیر در بخش شاهدان شیدایی در دومین رویداد رسانه‌ای تبریز نگار را ارج نهاده و دوام حضور اثربخش تان بر لوح افتخارات تبریز عزیز را از درگاه ایزد یکتا خواستاریم.
انتهای پیام/
افتخار آفرینی دوباره نصر در تبریز نگار محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار