خبر/

لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنها در مجلس بررسی می‌شود

1402/10/17 - 10:10 - کد خبر: 106317 نسخه چاپی

نصر: لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنها و بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور در دستور کار امروز - ۱۷ دی ماه - صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش نصر، جلسه علنی روز یکشنبه ۱۷ دی ماه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۱۲ نفر از نمایندگان آغاز شد.
در جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در باره لایحه دو فوریتی اصلاح قانون بودجه، گزارش کمیسیون اقتصادی در باره لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به دیوان داوری، گزارش کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در باره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در باره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنها در دستور کار قرار دارد.
گزارش کمیسیون اجتماعی در باره طرح دو فوریتی استفساریه ماده پنج قانون بیمه کارگران ساختمانی ، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در باره طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، بررسی تقاضای یک فوریت در مورد لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راه پیمایی ها و بررسی تقاضای دو فوریت در باره طرح الحاق سه تبصره به قانون هدفمندی یارانه ها از دیگر موضوعاتی است که امروز در صحن علنی مجلس بررسی می شود.
انتهای پیام/
لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنها در مجلس بررسی می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار