با حضور ۴ استان کشور؛

مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری در تبریز برگزار می‌شود

1402/10/17 - 09:43 - کد خبر: 106311 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری برای اولین بار در کشور با حضور تیم‌های تخصصی امداد و نجات از چهار استان کشور برگزار می شود.

به گزارش نصر، تراب محمدی صبح امروز یک شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری افزود: مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری برای اولین بار در کشور با حضور تیم‌های تخصصی امداد و نجات از چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: آذربایجان شرقی از دیرباز شاهد حوادث مختلف غیر مترقبه بوده است و این حساسیت موضوع آمادگی برای مقابله با حوادث را دو چندان می‌کند.
محمدی بر ضرورت آمادگی همه نیروهای امدادی و خدماتی در فصول مختلف تاکید کرد و ادامه داد: حضور دستگاه‌های اجرایی در کنار همدیگر برای هماهنگی بهتر نتیجه بخش تر است و آمادگی بیشتری را در مواقع وقوع حادثه به منظور مدیریت بحران ایجاد خواهد کرد.
وی یادآوری کرد: در این مانور ۲۴ ساعته، نحوه مدیریت بحران در شرایط اضطراری، آشنایی سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط با مناطق حادثه خیز و نحوه دسترسی به این مناطق و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در هنگام بروز سوانح و حوادث احتمالی مورد تاکید خواهد بود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در پایان گفت: مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری برای اولین بار در کشور با حضور یک هزار نفر از اعضای تیم‌های تخصصی امداد و نجات از چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان به میزبانی استان آذربایجان شرقی روز دوشنبه ۱۸ دی ماه در تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری در تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار