خبر/

داوران جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «میرزاآقا تبریزی» معرفی شدند

1398/02/10 - 12:36 - کد خبر: 1063 نسخه چاپی

نصر: داوران نخستین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی میرزاآقا تبریزی، جایزه ایوب آقا خانی معرفی شدند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، سیروس مصطفی با اعلام خبر انتخاب داوران دو بخش فارسی و ترکی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی میرزا آقا تبریزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوران بخش فارسی را حمیدرضا نعیمی، عبدالحی شماسی و عطااله کوپال تشکیل داده و داوری بخش ترکی نیز بر برعهده آقایان نادر برهانی مرند، اصغر نوری و سیروس همت خواهد بود.

به گفته وی، تمام داوران یاد شده از چهره‌های شناخته شده و ملی حوزه ادبیات نمایشی هستند که این جشنواره مفتخر به همکاری با آنان است.

وی با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه این جشنواره ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری است گفت: با هدف احتارم به حقوق شرکت کنندگان و نیز تاکید بر قانونمند بودن جشنواره، پس از این تاریخ هیچ اثری دریافت نخواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی میرزا آقا تبریزی ابراز کرد: تمامی شرکت کنندگان می‌توانند برای دریافت فراخوان و فرم شرکت در جشنواره به آدرس جشنواره www.tabrizdrama.ir مراجعه و آثار خود را به صورت فایل‌های Word و Pdf به آدرس ایمیل ۱st.tdf@gmail.com ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه در نخستین دوره این جشنواره در خصوص مواردی مانند سال تولید، انتشار، اجرا و … حساسیتی وجود ندارد تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره تمامی آثاری که منطبق با فراخوان جشنواره باشد را بدون لحاظ کردن موارد فوق خواهد پذیرفت.

مصطفی در پایان متذکر شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حوزه هنری، سازمان بسیج هنرمندان، مؤسسه بین المللی الف، دانشگاه نبی اکرم (ص)، انجمن هنرهای نمایشی، کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز و اهالی رسانه استان از حامیان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی میرزا آقا تبریزی به شمار می‌روند.

گفتنی است آئین اختتام این جشنواره ۱۴ تیرماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

داوران جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «میرزاآقا تبریزی» معرفی شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار