بیگی در واکنش به رد صلاحیت خود مطرح کرد:

کارنامه و عملکرد من برای مردم روشن است/ برای نمایندگی مجلس کیسه ندوخته‌ ام

1402/10/16 - 15:52 - کد خبر: 106273 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در اولین واکنش به رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: کارنامه و عملکرد من مشخص و برای مردم روشن است و با این وجود اتهام عدم التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه به بنده صفت ناروایی است. 

به گزارش نصر، احمد علیرضابیگی در واکنش به رد صلاحیت خود در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: صلاحیت من در هیات های اجرایی به واسطه بند ۴ ماده ۳۳ که به اقدام علیه امنیت ملی اشاره دارد رد شده بود که همان موقع ثبت‌نام و پس از اعلام نظر هیأت های اجرایی مستندات کافی را مبنی بر رد این اتهام در اختیار دوستان قرار دادم، اما هیأت نظارت روز گذشته به واسطه عدم التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، بنده را فاقد صلاحیت برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشخیص داده است که حکایت از رد اتهام وارده گذشته در هیأت اجرایی دارد. 
وی ادامه داد: بنده فرد ناشناخته‌ای نیستم و از ۱۴ سالگی اسلحه در دست گرفتم و در دفاع از نظام و میهن به مقابله با ضدانقلاب، تجزیه طلبان و دشمنان متعرض به تمامیت ارضی کشور پرداخته و جانباز ۴۰ درصد هشت سال دفاع مقدس هستم. بنده مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی در چهار استان بزرگ، معاون فرماندهی نیروی انتظامی و رییس پلیس راهور بودم و افتخار داشتم ۶ سال خدمتگزار مردم آذربایجان شرقی در کسوت استاندار باشم و اکنون نیز دو دوره است که افتخار نمایندگی مردم قهرمان و تاریخ‌ساز تبریز را در مجلس شورای اسلامی بر عهده دارم. 
بیگی خاطرنشان کرد: کارنامه و عملکرد من مشخص و برای مردم روشن است و با این وجود اتهام عدم التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه به بنده صفت ناروایی است. 
وی افزود: خداوند سبحان شاهد است که کمترین هوس دنیوی برای نمایندگی مجلس ندارم و کیسه‌ای برای جلب اعتماد مردم ندوختم. من به این سن و سال که رسیده‌ام، راه کسب سود بدون این همه اتهام، درگیری و جنجال را می‌دانم و اگر دنبال منفعت شخصی بودم، خیلی پیش‌تر این مسیر را طی می‌کردم، اما منافع ملی و منافع ملت را بر همه چیز مقدم دانسته و در دوران مسئولیتم تلاش کردم در مسیر عدالت گام بردارم و سهام گروه ماشین سازی تبریز، کشت و صنعت دشت مغان، هفت تپه، هپکو و... برای بازگشت به بیت المال بازستانم. خداوند یاری کرد و به واسطه اعتماد مردم به این خدمتگزار خود تلاش کردم نزد ملت ایران روسفید باشم. 
احمد علیرضابیگی در ادامه گفت: الان هم طلب‌کار نیستم و ابتدای کار هم می‌دانستم این مسیر پرمخاطره‌ای است و پا در این میدان گذاشتم. اما انتظار از نهادهای مسئول انتخابات این است که در راستای منویات مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پرشور و نشاط و با مشارکت حداکثری مردم قدم بردارند و اجازه دهند مردم با مشارکت خودشان آینده کشور را تعیین کنند و بنده هم انشاالله در این راه بتوانم به مسئولیت خطیر خود عمل کنم. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: من در دفاع مقدس بسیاری از یارانم را از دست دادم و اگر بخواهم خلاف آنچه که باور داشتم و دارم عمل کنم، این عمل پشت پا زدن به گذشته درخشان مبتنی بر باورهای دینی ملت ایران است و من حاضر نیستم این گذشته درخشان و دارایی ارزشمند را با هیچ چیز دیگری عوض کنم. 
بیگی با اشاره به رباعی «کفر چو منی گزاف و آسان نبود/ محکم‌تر از ایمان من ایمان نبود»، خاطرنشان کرد: نسبتی که به من داده شده، نسبت ناروایی است و لذا مراتب اعتراض خودم را از مراجع ذی صلاح قانونی را پیگیری خواهم کرد. 
انتهای پیام/
کارنامه و عملکرد من برای مردم روشن است/ برای نمایندگی مجلس کیسه ندوخته‌ ام نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   1   4 ماه پیش  

وقتی کسی با این سوابق خودش را بجای مردم وقف ماوی ماوی ماس ماوی .... می کند برای سیلی زدن به وزیر صمت به نمایندگان مردم در مجلس اتهام اخذ رشوه از وزیر برای پس گرفتن امضای استیضاح می کند و بعد برای ملت مظلوم نمایی می کند که من افشاگر دریافت شاسی بلند بودم و ... در یک کلام با ملت نیست و صادق نیست خدا نکند سوابقی هم که ذکر کرده هم با نیت غیر الهی انجام شده باشد که پشیزی نخواهد ارزید و وای بر همه مان که نیت مان برای جلب غیر خدا باشد
پژوهشیار